Posted by: annpeace | January 11, 2009

Sto. Niño: Batobalani sa Gugma Lyrics

More than the Sinulog as time for festivities and partying, the core of the feast of the Sto. Niño de Cebu is the celebration of the institution of Christianity in the Philippines –  the story as told in the Gozos (Batobalani sa Gugma), the lyrics you can find in parishes. I found a sort of English version of this hereBatobalani is said to mean magnet while gugma means love.

During the novena for the Sto. Niño, the Gozos will be sung by the devotees as they wave their hands up in the air.  As far as I am concerned, the experience always gives me goose flesh, sometimes even tears especially if I’m in “great depression” and despite that I am not a devotee myself, or not really at focus on religions.

Gozos

Bato balani sa gugma,
Sa daang tawo palangga.

Tubag:
KANAMO MALOOY KA UNTA
NGA KANIMO NANGGILABA

Dinhi sa siyudad sa Sugbo
ang matahum mong larawan.
sa unang mga misyonero,
sa usang balay hipalgan.
Kanila ikaw nagpakita
gikan da sa imong gugma.

Tubag:
KANAMO MALOOY KA UNTA
NGA KANIMO NANGGILABA

Giludhan ka ug gisimba
niadtong mga kaparian
sa tanang mga katawhan
sa mga ponoan nila:
kay sa pagtan-aw kanimo
Kristiyanos sila nahimo.

Tubag:
KANAMO MALOOY KA UNTA
NGA KANIMO NANGILABA

Ang simbahan gipatindog
niadtong mga tawhana,
aron ang larawan nimo
dunay usang puluyanan.
ug didto gihangyo nila
nga kaluy-an nimo sila.

Tubag:
KANAMO MALOOY KA UNTA
NGA KANIMO NANGILABA

Nangayo kami kanimo
nga ang matahum mong larawan,
sa sulud sa kalag namo
makahimog puluyanan,
kay sa tanang kinahanglan
ikaw ang among dalangpan.

Tubag:
KANAMO MALOOY KA UNTA
NGA KANIMO NANGILABA

Responses

  1. ann, mangutana lang ko, unsa man ang buot ipasabot anang nangilaba?

    • nad,
      according to the websters dictionary for cebuano, mangilaba means beseech in other words, beg or plead. :D

  2. hi ann,
    daghang salamat napun-an na pud ang ahong bokabolaryo :)

  3. Hi Ann, pwede tagaan ko nimo ug chords para makanta namo sa among fiesta diri sa Sydney. Thanks

    • Hi, I sent you an email containing the batobalani sa gugma guitar chords. hope you got it!

  4. hi anne,.pwd ko nimo tagaan sa chords sa batobalani sa gugma.,??kay hapit na ang pit senyor,.,daun maglisod kog sepra,.,.tukaron namo dwe sa canada,.,.tnx ann.,

    • sent you the email containing the chords, please check. ;)

  5. hello anne! good day! pwede sad ko mangayo sa chords?… please… thanks daan. :)

  6. nahi ubos gyud ko sa facebook..kabantay moh anang mga ads pareha nila villar nga become a fan?dli unta become a fan pud sa sr. sto. nino..
    para nako mas lami paminaw ug devotee ibutang kay murag madada paminawon..comment lang nah nko hah hope walay mahi ubo kay debosyon man gud nako sa among pamilya ang senyor santo nino gud sukad sa gamay pami mao nana among panaad..ang FAN mura man gud pasabot nga artista balaan baya na si senyor santo nino..salamat

    • ok kaayo ko sa imo suggestion miss riza. DEVOTEE ang tumpak nga word gamiton.

  7. hi anne! pwede ko mangayo ug ENGLISH version sa gozos (batobalani sa gugma)? thanks! Pit Senyor!

  8. pwd pd ko mangayu sa chords? nindot kaayu man gd iduyog

  9. anne……pwde ako sad….ask sa chords….please!…salamat.

    • Hi, thanks, here are the chords…i-angay-angay lang ninyo please kay wa pa koy time update sa akong post. Dili matunong sa exact words ang uban nga chords but if i send you email, mas matunong to siya. di man maincorporate sa comments box gud. Ako unya na iupdate akong post and place the chords. sa karon kani lang usa. Repeat lang..

      Intro: E7-Am-E7-Am-E7(hold)
      Gozos
      Am E
      Bato balani sa gugma,
      Dm Am
      Sa daang tawo palangga.
      A7 Dm
      Bato balani sa gugma,
      G C
      Sa daang tawo palangga.
      E7 Am
      Bato balani sa gugma,
      E7 Am——–G(hold)
      Sa daang tawo palangga.

      Tubag:
      C G
      KANAMO MALOOY KA UNTA
      G C
      NGA KANIMO NANGGILABA
      E7 Am
      KANAMO MALOOY KA UNTA
      E7 Am——-E7(hold
      NGA KANIMO NANGGILABA

  10. hello ann bag o lang nako kit an imohang blog.. kanang hatagi pod ko sa chords sa Bato Balani Sagugma Segi na please please kai akong eduyog sa among novena deri salamat ug daghan and happy new year.. :)

    • hi, please refer to the chords above or on the comments section of this page/article. thanks! happy new year and pit senyor!

  11. When I first heard the song… my tears fell… and even until now, when I hear the song, same thing still happens… It’s as if there is really something in the song ang melody that manupilates my soul and I could not help but cry…

  12. i too,nat englesh beri maches..iniweys,daghang salamat uyamot, aning akong napalgang unod sa duyog natu sa minahal na santo ninyo.hinaut unta tagaan kag daghang grasya sa senyor santo nino,na nag pangga kanatong tanan..tanood ka, ako
    man limbawt jud ako balahibo,sa kanang musimba kos basilica ug kantahon na ni sa simbahan..usahay pud maka hilak ko labi na sa labawng ubos nga mga sitwasyon sa atung kinabuhi..malahi kita,sa ako namatikdan, ganahan ko aning imong pahina.ug para nako, bugnaw ni..hehe.

    aaayyaaayy..salamat kaayu kanimo annekalinaw.

  13. Daghang salamat Sr. Sto. Nino sa mga kaayo mo. If anha ko simbahan niya sa Basilica makahilak judko during mass lahi kaayo ang feeling nako dili ko kasabot tungod sa mga milagro nawala ako ceast sa totoy sa dihang nangayo ko panabang sa tumang hilak nako diha sa iya altar na tabangan ko kay schedule nako operation ug pagbalik nako sa Doktor sa CCMC wala na ako hubag sa totoy ug cancelled ang schedule. Viva Snr Sto Nino Pit Senior. Kanamo Malooy kaunta Nga Kanimo Nangilaba. You are Batobalani sa Gugma.

  14. thanks ani anne!

  15. Singing this prayer song always put me in tears everytime i attend mass during sinulog festive. I always feel the prescence of senior sto nino in my heart, and i’m very much thankful to God.

  16. Maganda ang pagkakalapat ng musika parang nahalintulad po sa kundiman ng tagalog. salamat po sa chords.

  17. hi annpeace, pwde ko mangayo ug chords sa bato balani sa gugma?..salamat kaayo…

  18. [...] now, “Batobalani sa gugma“… (I wish I can translate for you, this song is very touching. Click on this link for [...]

    • batobalani sa gugma means magnet of love i think

  19. hi there, thank you for this. I have linked this one to one of my blogs (http://wp.me/p1AQvz-sE)

    have a great day ahead! –aRVee

  20. This song is so moving. Thanks for sharing :)

  21. daghang salamat senior sto niño sa imong pag panalipod kanamo!!

  22. This really touching song,I want to teach my choir for our forthcoming sto niño on January 20,kindly send me the scores and and guitar chords please. Thank you so much
    Kind regards,
    Rosemarie Ritualo
    rcritualo@yahoo.co.uk

  23. nakakatouch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!………………….,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  24. SENIOR SANTO NINO SALAMAT SA TANAN NGA IMONG GIHATAG KANAMO…….

  25. mka touch jd btw sya..


Leave a Reply

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 37 other followers

