Posted by: annpeace | December 26, 2008

Painit na! No coffee, no tea, just SIKWATE!!!

Basta ingon aning bugnaw ang panahon, lami ihigop og sikwate sa sayong kabuntagon.  Ug unsa pa man diay pares sa sikwate, kon dili puto ra gyud.  Ambot lang kaha sa uban, pero ako, basta dili gani sikwate ang isuwa sa puto (ug vice versa :D) dili na lang ko mopainit, diretso na lang ko pamahaw.  Dili man sad ko hingaon og pan inig ka buntag.

Haaay…igo man sad tang makahinumdom sa katong bata pa ko.  Sayo kaayo continue reading …


Leave a Reply

Categories

